Start Aktualności WYJAZD MŁODZIEŻY W GÓRY, 08-10.11.2019 r.
WYJAZD MŁODZIEŻY W GÓRY, 08-10.11.2019 r.
niedziela, 29 grudnia 2019 15:23

W piątek, 8 listopada, 40-osobowa grupa bierzmowańców, marianek i ministrantów wyjechała razem z ks. Mariuszem na wyjazd integracyjny do Ochotnicy Górnej. Był to czas, na który wielu z nas czekało – odpoczynek, piękne góry i wspólnie spędzone chwile z przyjaciółmi. Po przyjeździe do domku rozpakowaliśmy się, zjedliśmy posiłek, i położyliśmy się spać, aby odpocząć po męczącej podróży i zebrać siły na kolejny dzień.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy, aby zdobyć Papieżówkę. Górę, na którą wchodził m. in. nasz papież Jan Paweł II. Podczas drogi śpiewaliśmy, rozmawialiśmy i podziwialiśmy piękne widoki. Dla wielu z nas droga okazała się bardzo męcząca, marzyliśmy, aby się już skończyła. Ks. Mariusz na każdym zakręcie pocieszał nas, że to już ostania prosta. Po wyczerpującej wędrówce udało nam się zdobyć szczyt, na którym została odprawiona Msza św. W czasie Eucharystii mieliśmy okazję usłyszeć piękne kazanie, podczas którego ks. Mariusz dziękował każdemu za uśmiech, dobre słowo i miłe przyjęcie go w naszej parafii. Następnie razem z gospodarzem schroniska rozpaliliśmy ognisko, przy którym piekliśmy kiełbaski. Był to czas wspólnych rozmów, integracji i poznawania siebie. Wieczorem wszyscy razem zebraliśmy się i graliśmy w gry. Następnie odbyło się krótkie nabożeństwo.

W niedzielę uczestniczyliśmy we Mszy św. w kościele parafialnym. Potem pojechaliśmy do Zakopanego. Był to bardzo deszczowy dzień, mimo to nie straciliśmy humoru i świetnie się bawiliśmy.

Dodatkową atrakcją były umilaczki – każdy z uczestników wyjazdu losował osobę, której umilał czas pobytu w Ochotnicy, poprzez dawanie słodkich upominków czy miłe słowa.

Czas szybko minął i z wielkim żalem trzeba było wrócić do codzienności. Wyjazd będziemy wspominać bardzo miło, czekając na kolejne.